lördag 14 mars 2009

zombiemode

jag vaknar ta mej f-n inte!
Idag har jag till och med vilat middag med Ronja. Helt väck. Somna framför tvn igår.
Jag hatar verkligen att vara trött och icke produktiv.... det handlar väl inte om att göra massa. Men hela hantera hem,barn,djur och allt det där underlättar juh om man känner sig utvilad. Och nej jag är inte ensamstående. Han hjälper till och vi delar på sysslorna. Men ändå.
I need a break. Tror jag.

Men bara solen tittar fram tror jag att det blir bättre! Så mörkt och trist nu.

Nu har alla katter varit ute och luktat på friheten så att säga. Vissa mer imponerade än andra...
Jag lyckades ju givetvis att stänga ute Pim-Pim igår, från altan till och med.. .Krake. Var säker på att jag släppt in honom. Nåja han kom tillbaka.
Sture kom och hälsa på Sylvester igår, han gav honom onda ögat. Det är ju faktiskt inte Stures altan.... Men han våga inte röra en fena...ehm morrhår förrens jag kom ut på altan och Sture sprang iväg. Då vart han väldigt kaxig från sitt tidigare mer statyett liknande tillstånd...

Nu väntar jag på melodifetivalen...
Se om det är något att ha. Jag gillar Ugglas och HEAT..
Snart blir det även pannkakor och hallongrädde. Najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar