torsdag 12 mars 2009

snö snö

jag ville ju ha vår vår vår....

Jag har bestämt mig!
Jag ska anlägga en rabatt! Mmm så får det bli. Framsidan må vara praktisk, men den ser ju för trääälig ut. Så väck med granar och grus. Nån som vill ha?
Ska ha två mindre buskar/träd på stam. Typ syren eller något annat som hänger... Lite konstgräs kanske och några perenner... och så... vill gärna få lite japansk inspiration... enkelt men fint. Får se hur det blir!

Idag har jag försökt ta det lite lugnt... och jag har verkligen skit svårt för att sätta mig ner.. när det finns saker att göra. Inte för att de MÅSTE göras just då. Det kan med all säkerhet vänta.. det är jag som har svårt att slappna av bara..

Lite sugen på att plocka fram påsken är jag allt... men väntar ett tag till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar