tisdag 17 mars 2009

underbara vår


Idag har varit en alldeles utmärkt dag. Solsken och bara underbart!

Jag har fått jätte mycket gjort och känner mig riktigt nöjd.

Det var nog för att Robban tog med sig kameran till jobbet, då kunde jag ju inte leka med den. Haha!


Efter maten så gick vi ut jag, barnen och hundarna. Vi gick till ekoparken med kullen. Det är en lerig sörja ute men med en boll så hade hundarna kul! Vi var ute en timme i det sköna vädret.

Sen var det att göra sig i ordning för kvällen när vi kom hem. Borsta tänder, på me pyjamas och välling för liten och barnprogram för stor.

och jag fick bada hundarna. De var inte så läckra och luktade inte hallonbåtar direkt.


Men nu har jag tagit mig kväll, lite glass eller ganska mycket haha och en dusch, det var skönt för jag lukta ekopark jag med...urk.

Nu är det House.

Inga desperata husfruar här inte. ,-)




2 kommentarer:

  1. Ja de e synd att house o hemmafruarna går sammtidigt, men va fan jag kan ju inte svika min kära hemmafruar...

    SvaraRadera
  2. alltså jag skulle ju kunna filma dej
    , mej å lena å klippa ihop.... reality and reeeeeeally desperate housewifes ?!??! *ASG*

    SvaraRadera