tisdag 3 mars 2009

utmaningen....

UTMANING.....

Jag har blivit utmanad av Emma! http://correcornelia.blogspot.com (nu vette skråen om jag gjorde rätt... å fall det skulle vara där....)

4 av mina favoritprogram på tv:

* Supernatural
* Grey´s Anatomy
* House
* Bones

4 saker jag gjorde igår

* Jag städade
* Jag organiserade monster högen med rentvätt
* var med barnen och fikade hos gammelmormor
* Gjorde spagetti och köttfärssås
* duschade....

4 saker jag ser fram emot

* sommaren och brukandet av vår altan.
* sommaren och brukandet av Judgen!
* fortsätta renoveringarna här hemma....
* en lillebror.... nån gång....

4 av mina favorit restauranger

* Kinamuren
* Effesos
* Picasso
* makkedonkan?

4 saker på min önskelista

* material till renoveringarna här hemma
* avbetalda lån
* en karriär/ett jobb som intresserar mej samt drar in lite stålar...
* åldras med alla tillbehör, tillsammans med gubben, se barnen växa upp, få mig ett gäng barnbarn... (om man tänker på lång sikt :-P )

Känn dig utmanad!
När du antar utmaningen länka vem som utmana dig (mig)
kommentera gärna i min blogg! Så jag får chans att kika på dina svar :)

1 kommentar:

  1. Är det inte lite sent för dig att hoppas på en lillebror till? *tihi*

    SvaraRadera