måndag 2 mars 2009

Driftig idag

Idag har det minsann varit fart på tanta.
Ronja har varit febrig hela dagen så hon har varit i sängmode nästan hela tiden, så har hunnit med en del.
Jag har sorterat kilimnajaro höga högen med ren tvätt. Jag har sprungit som en jojo och plockat donat och fixat. Dammat lite, dammsugit och tvättat golven. Nöjd.
Nu skulle jag bara behöva röja lite i garderoberna. Och storstäda flickornas rum. Men så kul ska vi inte ha idag i alla fall. Nån måtta får det vara på det hela :-P

Jag hade tänkt att jag skulle ut och plåta lite vårblom idag...men nej för se då kom snön!

Idag ringde Paulina, personalfördelaren. Har varit tyst ett tag. Ska ut och jobba på fredag.

Nu vill jag ta en dusch, sen en glass och pösa ner i soffan en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar