onsdag 11 mars 2009

fullt ös medvetslös!!

Idag har dagen gått som på räls.... (inget uttryck jag gillar....med tanken på att jag jobbar med skiten som står på den....)

Pim-Pim var ute hela natten. Men låg och sov i sin klätterställning när Robban släppte in honom i morse. Så nu känns det ok att släppa ut honom. Jag veeeeet. *baqqbuuqqaakk* .... det var en hön imitering....by the way..

Efter att vi klivit upp, Ronja sov förresten från 18.30 till 6.30 i sin säng... Me likey!
Käkat frulle, klätt på oss å gjort allt runt ikring. Gick vi till dagis... plask plask.... Hrmf! snö h-vete... helt enkelt. Murphy tittar ner på mej och hånar att jag städa och gjorde fint på altan..
Passa på att rasta hundarna.
Efter det skulle vi till konsum.. Ett par wienerbrooouuts å snuskbullar... YUM! Fika besök skulle vi få!
Titta till mormor för att se om hon ville ha nåt från konsum,en mjölk.. Fick en kopp kaffe. Alltid trevligt!
Efter konsum och mormor styrde vi stegen hem. Ronja slockna... Fått för sig att sova innan lunch, nåja.
Jag hann med att röja lite här.


Sen efter vi hämtat Nina kom Emma och Corre och mötte oss! Yay!
Värsta fika och lekstunden i flera timmar .Skitkul! Det är verkligen in åt skogen för sällan vi träffas.
Nina busade med Emma. Ronja och Corre lekte jättebra tillsammans!
Super najs!


Dagens tankar.
Det som försvinner i snö kommer upp i tö...
Ta upp efter era hundar! För FAN!
Ok, jag tar inte upp i skogen, eller ner i dikeskanten. Men på vägar och så, come on!
Fi fan helt enkelt.

Idag har Nina tagit krabban och doppingen på vattenleken! Vilken tjej!


1 kommentar:

  1. De var så trevligt igår....

    va duktig hon är Nina... super simmaren hehe

    SvaraRadera