måndag 23 mars 2009

förbannade oväder!

Fina påskliljan på min altan!

Men va är det här?! Nu sitter jag i soffan, tillbakalutad och har det ganska bekvämt. Mike Rowe på TV och han är ju ganska skoj. Men vad ser jag om jag vänder på huvudet. Jo vädret, det är snöstorm. Det var ju det minsta jag ville ha!
Jag vill ju grilla. I och för sig är det kanske bra att ha en grill då. Men hade jag haft en grill och det inte snöat. Hade jag grillat något gott om vi säger så!

Jag tog tag i lite grejjor förut i alla fall. Trots att lusten var totalförsvunnen. Påsken finns nu hemma hos oss. Lite fina tuppar och hönor.
Sitter oxå och funderar på vad jag ska baka till kalaset. Tårtorna har jag ganska bra koll på, men det andra.... tåls att klura på en stund till!

Det där akvariet. Måste jag verkligen också göra rent.... Det går av bara farten när man väl sätter igång. Men det är just att få arslet ur... MEN det blir ju så himla fint när det är nyrengjort!!

Till helgen/senare i veckan kommer Robbans bror och hälsar på. Det var jätte länge sen vi träffades. Det kommer Nina gilla!! Vi med!! Super najs!
Snart ska vi se på ett avsnitt Supernatural! Trevligt trevligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar