tisdag 10 mars 2009

vill ju ha vår!




Ja men visst idag när man tar sig i kragen och fixar till det på altan börjar ju givetvis snön VRÄKA ner... typiskt. Köpte mig två tet a tet på ICA för 29 kronor. Se när jag kom hem från dagis hängde det fyra till på dörren. Min pappa som lämnat-mamma som köpt. *tycka om*



Idag var vi till BVC med Ronja, hon fick sina sprutor som hon skulle fått vid ett års kollen. Men vart ju så sjuk i samma veva. Så fick bli nu! Vi kollade även vikten eftersom hon gick ner i sammanband med att hon var sjuk och inte åt. Hon har inte hunnit ikapp än. Men hon äter ju som en häst, så snart så. Hon var så duktig med båda sprutorna. Den sista gör lite ondare...Men vi tog en till tid om en månad så vi ser att det går uppåt iaf!
Och stora tjejen fick tid till 4års koll!!

Jag och Marina tog en fika och kolla in på Fredriksson. Vi är båda vääääldigt förtjusta i tapeten med gamla kändisar. Den svartvita... Så läcker.
Jag har bestämt.... när plånboken tillåter. Att vi ska-haha- jag har frågat Robban om han tycker det vore fint oxå....bestämmer inte baaaara *harklar* men tur som är har vi ganska lika smak! ANYWAY köpa en rulle sådan och sätta över garderoberna uppe i hallen. En våd i mitten över varje liksom. Väggarna ska ju gå i grått. Sen när vi fått nån som tagit ett par läckra bilder på judgen i färg. Ska det upp två förstorningar i själva trappen på väggen... som en färgklick...


Vi gick även in på Lindex. JAG VILL HA NYA KLÄDER..... suck..
Jag hittade massa fint.... snyft...


OCH min Pim-Pim har varit ute och ränt sen kvart över tre, nu är klockan halv sju!!!



Sylvester var borta en kvart.... eller borta jag såg han hela tiden jag kolla ut!











nåja han kommer ju in på altan i natt om han inte kommer innan vi går och lägger oss!!
Lill plutten....
Grattis mamma 58 år idag!!!

1 kommentar: