onsdag 1 april 2009

jag hör måsarna skrika

Premiäråket i våran fina!!!

Älskade mamma och älskade barn!




Vilken vårdag! Alldeles underbart.

Idag kom mamma och fika med oss. Väldigt mysigt hon hade med sig desireé bullar. DET är gott det. Sen fick jag påskliljor, igen... Mina andra-hmmrm- klarade inte riktigt av den där köldknäppen som kom tyvärr... jag skulle låtit bli att ta in dom... de hade klarat sig ute...
I alla fall idag fick jag nya stora... löv jo mamma!

Ronjas nya jacka kom idag. Satt perfekt!

Och idag. D-dagen. Premiäråket med Judgen! Så kul. Gissa om vi väntat på det. Packa in barnen med tillhörande barnstolar, vilket är ett uppdrag i sig. Sen åkte vi ett par ärevarv runt Hallsberg. Alldeles perfekt!

Min Tigger har varit borta sen igår morse... jag hoppas verkligen han hittar tillbaka och inte är instängd någonstans. Min lilla kille...

Supernatural here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar