torsdag 9 april 2009

en snabbis ;-)

Nu kikar jag in lite snabbt!
Idag har det varit fullt upp!
Jag och mamma hade bestämt att vi skulle fram och handla lite till kalaset. Hon bjöd på en fika på PeWe, bakelse och kaffe. Mycket trevligt att bara sitta där en stund hon och jag!
Sen gick vi in bara för att kolla på lindex... ja... Jag hittade en grej. En underbar grej till sommarn,judgen och träffarna ja givetvis andra tillfällen då!! En prickig 60tals klänning, helt underbar. Och jag passade i den! Jag gillar inte klänningar annars på mig själv alltså.. men den kändes så rätt.
Nåja. .. skulle väl inte egentligen. Men någon gång får man väl unna sig?!
Sen bar det vidare mot ICA, handlade diverse fyllningar och sådant till tårtorna... blöjor,mat till kvällen och mat överhuvudtaget... .ja som vanligt bågnar min cykel när jag är färdig.. fick till och med åka en extra vända till konsum... för resten. Orkade inte med allt!
Men då fick jag ju fylla påsen med 29kr kilot godis!!
Snart kommer svärmor och Lars. Då ska vi grilla. Det kunde ju vara lite finare väder!! Men men det duger!
Ett himla shå´hå om Ishallen.. var nog 6år sen jag var där sist?! Nja det lockar väl inte. Ok kul att träffa folk, men nej..
GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar