tisdag 14 april 2009

House käre House


Nu sitter jag och slappar lite... väntar på att House ska på på TVn. Det är en doktor med drag i!
Idag har det varit fullt ös. Nina fick besök av Niklas och en present. Jättefin hello kitty hink å gulliga pärlor. Och Marina hade med sig en vaniljlängd..jag skulle baka men hade varken ägg lr socker, haha husmor nr1..NOT
Nu är det tal om Ladies Night, jag får en biljett i födelsedagspresent.. YAY!
Ska bli kul, vi är nog ett stort gäng i år..
Nina fick besök av grannflickan igår och hennes kompis. Det skiljer några år men ändå kul att se. Man blir så stolt, vet inte varför jag känner stolthet just men ändå!!
Robban åkte med massa sopor till tippen, det var riktigt skönt att bli av med en massa skräp.
Och igår blev jag äntligen av med akvariestädandet.. VI fick det gjort! Det är så fint när det är nystädat eller rengjort säger man nog!
Igår var vi till Forsbergs å käka grillade hamburgare. Väldigt trevligt! Det blir på tok för sällan vi träffas!!
Nä nu ska jag blippa vidare..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar