torsdag 12 februari 2009

nu är det kväller

Idag hämtade jag ut paketet från Jotex. Skit nöjd med öljett kappan till vardagsrummet.... jag ignorerar dock att den behöver strykas... Men jag är riktigt sugen på en likadan fast olivgrön till köket. Skulle bli läckert!

Idag har vi haft middagsbesök här. Jätte trevligt!!! Marina och Anders kom och käka Tacopaj. Kul att träffas på en vardag så här!!

Imorgon är jag och flickorna bjudna på lunch hos mormor. Rotmos och mormor korv. MUMS!

Nu ska jag ta mig en varm lång dusch!
Hoppas barnen sover lite längre imorgon... lite sugen på sovmorgon.

Och på lördag!!! Alla hjärtans dag. Då har vi inga barn hemma. Ronja ska sova för första gången hos mormor och morfar. Spännande. Båda flickorna ska få sova över där.
Jag och Robban ska äta gott på nytorget. Köpa lite gottit och dricka på systemet. Kolla på någon film och mysa! Ska bli riktigt skönt.
Jag jobbar fredag och söndag natt också så då kommer det bli extra skönt med sovmorgon med.

natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar