torsdag 5 februari 2009

kväller

Ja nu ser jag i alla fall att Ronja är på bättringsvägen. Hon äter lite mer, inte mycket men en klar förbättring om man jämför med helgen. Hon har även orkat leka lite på golvet med syrran. Det känns bra.
Men jag vill ha Ronja den friska och glada tillbaka!
Sitter och småglor lite på Kanalen "Wild" där är det ett sådant där SPCA program, räddnings poliser för djur typ. Och jag kan inte vid mitt liv FÖRSTÅ hur folk behandlar sina djur. Jag blir så ledsen när jag ser de små krakarna. Samtidigt väldigt glad om det slutar lyckligt. Men hur tänker folk egentligen! Det är så det kokar i mig när de svälter sina djur! De lämnar dem i sina hus när de flyttar. GAAH! Har de ingen vett liksom.

Imorrn e det fredag!

1 kommentar:

  1. Ja vet ja hatar dessa program samtidigt som jag älskar dom...ja bölar hela tiden...

    SvaraRadera