onsdag 18 februari 2009

förvirrat läge

Vi skulle åka till fjällen på lördag. Nu vet vi inte hur det blir?!?! Leo är/var sjuk. Sen med lite missförstånd via telefon.... så vart det tokigt... så jag har ingen aning om hur det blir...Men det visar sig hoppas om det nu inte funkar att vi kan åka om några veckor. VILL JUH!

Idag bjöd jag mamma,pappa och min bror på käk efter Ninas vattenlek. Det var trevligt! Nina har blivit väldigt duktig på sin vattenlek.

Imorgon ska jag hämta Texaz och ta henne till vetten på återkoll för ögat. Jag sa att jag skulle göra det som tagit henne innan och så. Lite delade känslor över att träffa henne igen. Man fäster sig ju så fort vid dom.... Men men det känns fortfarande som rätt beslut.

Nu vill jag bara få i ordning på det här med jobbet... alla förhandlingar gör mig tokigt. Tackar gudarna för Anna som river å klöser för mig... lite surt att jobba utan lön oxå :-(
Jag orkar bara inte ilskna till . De har gjort fel, det är lagbrott på olika punkter. Thats it. Om de vill förhala. Fine. SEKO är på min sida.
Vad jag helst skulle vilja göra när Paulin ringer och frågar om jag kan jobba. Är att säga. Du kan stoppa upp din tur i röven. Jag jobbar inte GRATIS!! Nu är det ju inte hennes fel att ledningen är inkompetent...och pengar får jag ju.... nån gång.... gaaaah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar